Kontakt

ZEED Mariusz Pelka

ul. Barlickiego 3
41-605 Świętochłowice

Kontakt telefoniczny: 794 760 073
Kontakt mailowy: kontakt@zeed.pl

KOSZT DOSTAWY

Darmowa wysyłka od 400 zł

Paczkomaty Inpost - 15 zł

Kurier Inpost - 15 zł

Kurier Inpost pobranie - 20 zł

 

 

Regulamin

Właścicielem serwisu internetowego zeed.pl jest firma ZEED Mariusz Pelka, ul. Barlickiego 3 41-605 Świętochłowice NIP: 641-248-42-52 wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki., zwana dalej Sprzedawcą.

Konto bankowe: ING Bank Śląski 78 1050 1331 1000 0090 7107 1774

Dane kontaktowe: Biuro sprzedaży: e-mail: kontakt@zeed.pl telefon: 794-760-073, kontakt telefoniczny w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 17:00

Salon sprzedaży, miejsce odbioru osobistego: ZEED Mariusz Pelka, ul. Barlickiego 3 41-605 Świętochłowice

WARUNKI OGÓLNE:

1. Serwis internetowy znajdujący się pod adresem www.zeed.pl umożliwia zakup oświetlenia ledowego, mebli i akcesorii za pośrednictwem Internetu.

2. Dokonanie zakupów za pomocą serwisu oznacza akceptację zasad niniejszego regulaminu.

3. W przypadku potrzeby uzyskania informacji na temat zamówienia, prosimy o kontakt z naszą firmą poprzez email: kontakt@zeed.pl lub telefonicznie.

4. Ceny artykułów znajdujących się w serwisie internetowym www.zeed.pl są podane w złotych polskich (wszystkie podane ceny są cenami brutto).

5. Ceną wiążącą jest cena podana na stronie w chwili składania zamówienia. Cena ta nie zawiera kosztu przesyłki.

ZASADY SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:

6. Oferta serwisu zeed.pl obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie kraju. Zamówienie w sklepie internetowym http://www.zeed.pl może złożyć każda osoba, która ukończyła 18 lat, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.

7. Zamówienia artykułów można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę i święta rozpatrywane będą pierwszego dnia roboczego następującego bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

8. Zamówienia składane są za pomocą formularza – który należy wypełnić.

9. Klienci serwisu zeed.pl zobowiązani są do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza zawierającego dane zamawiającego.

10. Aby złożyć zamówienie należy wypełnić wszystkie kroki zakupu w sklepie i zatwierdzić zamówienie.

11. Po złożeniu zamówienia klient otrzyma informację potwierdzającą zamówienie. Zastrzegamy sobie również możliwość telefonicznego potwierdzenia zamówienia.

12. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. podania nieprawdziwego numeru telefonu lub e-mail, pod którym będzie niemożliwe potwierdzenie zamówienia.

13. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązujemy się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

14. Zamówienia wysyłane są jeszcze tego samego dnia lub dnia następnego (w zależności od godziny złożenia i potwierdzenia zamówienia oraz ewentualnie potwierdzenia płatności). W przypadku towaru, których nie posiadamy aktualnie na magazynie czas kompletowania zamówienia może wydłużyć się do 5 dni roboczych. W sytuacji, gdy czas realizacji może się wydłużyć ponad 5 dni niezwłocznie o tym fakcie Państwa poinformujemy.

15. Czas doręczenia przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej wynosi zwykle od 1 do 2 dni roboczych, poczty od 1 do 3 dni roboczych. Przybliżony czas podany jest w zakładce Dostawy.

16. Zakupiony towar dostarczany jest pod adres wskazany w formularzu zamówień.

17. Zamawiający posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.

18. Koszt przesyłki pokrywa Nabywca, chyba, że jest to wysyłka darmowa.

19 Zamawiający ma prawo wybrać formę płatności za zakupiony towar.

20. Realizacja zamówienia następuje gdy zostanie odnotowana wpłata za zamówienie na konto.

21. Do przesyłki dołączany jest dowód zakupu - paragon, lub faktura VAT.

22. Klient zobowiązany jest w każdym przypadku do wykonania aktów staranności związanych z odbiorem towarów, pod rygorem utraty wszelkich roszczeń.

23. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad stoi po stronie sklepi zeed.pl.

ZWROTY:

24. Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Uznanie zwrotu jest możliwe w przypadku gdy produkt nie jest używany, zniszczony, jest kompletny czyli posiadający nienaruszone opakowanie fabryczne.

25. Zwroty prosimy kierować na adres firmy zeed.pl w Bytomiu z dopiskiem „ZWROT”, koniecznie zamieszczając w przesyłce dowód zakupu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi nabywca.

26. Prosimy o staranne zabezpieczenie odsyłanego produktu tak aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu – towar powinniśmy otrzymać w takim stanie w jakim je wysłaliśmy – tylko wtedy będziemy mogli uznać zwrot.

27. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

REKLAMACJE:

28. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.

29. Opis reklamacji oraz pieczątki, których dotyczy reklamacja prosimy kierować na adres firmy: ZEED Mariusz Pelka, ul. Barlickiego 3 41-605 Świętochłowice dowolną przesyłką rejestrowaną ,z dopiskiem „REKLAMACJA”, koniecznie zamieszczając w przesyłce dowód zakupu. Koszt przesyłki ponosi Klient.

30. Prosimy o staranne zabezpieczenie odsyłanego produktu tak aby nie uległ zniszczeniu

31. O wyniku rozpatrzenia reklamacji klient zostanie poinformowany za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie w ciągu 14 dni od wpłynięcia reklamacji.

32. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot pieniędzy przekazujemy przelewem bankowym.

33. Reklamacje wynikające z uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego. Nabywca powinien sprawdzić zawartość paczki w obecności doręczającego w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru lub czy przesyłka jest kompletna. Jeżeli tego nie uczyni i po czasie stwierdzi, że towar jest uszkodzony bądź niekompletny reklamacje nie będą uwzględniane.

34. Jeśli zrealizowane zamówienie wróci do nas (nie zostanie podjęte w terminie, klient odmówi jego przyjęcia itp.) ewentualne drugie zamówienie, które złoży ten Klient musi zostać potwierdzone telefonicznie. Zaznaczamy, że nie przewidujemy dalszej współpracy z Klientami, którzy nie odebrali dwóch przesyłek w historii swoich zamówień. 35.Regulamin wchodzi w życie z dniem 10.10.2015 r.

PŁATNOŚĆ:

35. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
- Płatności BLIK
- karta płatnicza
- przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.”
- płatność przy odbiorze (dotyczy przesyłki kurierskiej pobraniowej i odbioru osobistego)

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

36. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia na adres: kontakt@zeed.pl, lub ZEED Mariusz Pelka, ul. Barlickiego 3 41-605 Świętochłowice. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Jednocześnie informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Art. 38 ust. 3: „Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.”. Skutki odstąpienia od umowy w przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

w związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 r. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (zwanym RODO) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Państwa, jako naszych klientów, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest firma ZEED Mariusz Pelka, ul. Barlickiego 3 41-605 Świętochłowice.
  2. Dane zbierane są przede wszystkim w celu zawarcia, realizacji oraz ewentualnej zmiany zawartej z Państwem umowy. Dane przetwarzamy również w celu wykonania obowiązków nałożonych na nas przepisami prawa.
  3. W osiągnięciu wskazanych celów, przetwarzamy Państwa dane osobowe sami.
  4. Państwa dane będą przetwarzane i przechowywane przez Administratora danych na czas niezbędny ze względu na cel ich przetwarzania, a po takim czasie, przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi danych i w stosunku do niego.
  5. Mają Państwo prawo żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Zarządu. 
  6. Pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych należy składać poprzez e-mail: kontakt@zeed.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl